До кожного виду побутової техніки, яку Ви купуєте в нашому магазині, належить гарантія. Термін гарантійного обслуговування вказується в гарантійному талоні, який визначається виробником (може становити від 2-ох тижнів до 10 років). Ремонту за гарантійним талоном не піддається техніка, якщо були порушені правила експлуатації:
- Неправильне з'єднання або встановлення.
- Порушено правила використання, зберігання чи транспортування виробу.
- Пристрій зазнав ремонту, або були змінені заводські технічні та/або конструктивні налаштування.
- Дій третіх осіб (або самого користувача).
Для того, щоб звернутися в сервісний центр за ремонтом, необхідно мати при собі: чек на купівлю, товар (у повній комплектації), гарантійний талон, документ державного зразка (паспорт, водійське посвідчення тощо).
Увага!
Перед використанням рекомендуємо ознайомитися з гарантійними зобов'язаннями та правилами, прописаними в гарантійному талоні.
Поширені питання:
- Як здати товар у ремонт за гарантією?
Щоб передати товар на гарантійне обслуговування, вам потрібно:
1. Мати при собі чек, супровідну документація до товару (заповнений гарантійний талон) і сам товар.
2. Віднести усе це до точки видачі замовлень, або відправити Новою Поштою (данні для відправки уточнюйте у менеджера)
3. Віднести самостійно техніку у сервісний центр виробника
- Які товари підлягають гарантійному обслуговуванню?
Гарантійному ремонту підлягають товари:
1. На які виробник встановив гарантійний строк.
2. На яких немає пошкоджень, що могли стати причиною несправності. - Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
Звертайтеся до за телефоном вказаному на сайті.
Також можете звернутися до сервісного центру, зазначеного у супровідних документах до товару.
- Коли гарантія не надається?
1. Якщо гарантійний термін на товар закінчився або не не був передбачений виробником.
2. Якщо сервісний центр або виробник надає документ, де визначено вину споживача у недоліку товару.